החלפת / התפטרות בעלי תפקיד במהלך בנייה

התחלף/ התפטר

כיצד להתנהל

בעל ההיתר

עמוד הנחיות

עורך הבקשה

מתכנן השלד

אחראי לביקורת על הביצוע

יש למנות אחראי חדש לביקורת על הביצוע – טפסים 1,2,6,12 ולהעביר למחלקת פיקוח  

אחראי לביצוע שלד

יש למנות אחראי חדש לביצוע שלד – טופס מס’ 4 ולהעביר למחלקת פיקוח

קבלן

יש למנות אחראי חדש לביצוע שלד – טופס מס’ 5 ולהעביר למחלקת פיקוח

לטפסים בכל שלבי הבנייה לחץ כאן

להודעה על החלפת/ התפטורות בעלי תפקידים במהלך בנייה יש לשלוח לכתובת המייל : omerpikuh@omer.muni.il

את הנדרש כפי שמפורט בטבלה .

בנושא המייל יש לציין את מס ההיתר , כתובת מלאה של המקרקעין ולציין- את התפקיד שמתחלף.