טפסים למהלך הביצוע

שימו לב!

  1. את הטפסים יש להעביר סרוקים בקבצי pdf בלבד, באופן ברור ומלאים במלואם.
  2. יש להעביר מייל מרוכז אחד עם כל הטפסים יחד שכותרת המייל היא מספר הבקשה להיתר וכתובת הבקשה.
  3. יש לסרוק כל מסמך/טופס בנפרד, ולשנות את שם הקובץ לאחר הסריקה לכותרת המסמך! אין להעביר מסמכים סרוקים עם שם קוד אוטומטי מהסריקה! מסמכים אלו לא יתקבלו.
  4. לא תטופל בקשה ללא התנאים לעיל.
    • יש למלא את הטפסים ולהגישם למחלקת הפיקוח על הבניה בצרוף האישורים והמסמכים המפורטים בהמשך, חתומים וסרוקים.
    • שלמות המסמכים ותקינותם יבדקו ע”י מחלקת הפיקוח.
    • בכל שלב, אם נעשו שינויים בזמן הבנייה, יש להודיע על כך למחלקת הפיקוח על הבנייה במייל : omerpikuh@omer.muni.il ולציין מס’ בקשה וכתובת מלאה
    • במקרים של החלפת בעלי תפקיד במהלך בנייה – לחץ כאן

טפסים

 שם המסמךמי חותם על המסמך מס’ סידורי הערות
1דיווח אחראי לביקורת על הביצוע על עריכת ביקורת באתר בנייהאחראי לביקורת על הביצועד-1מי שהצהיר בטופס ג-6
2דיווח אחראי משנה לביקורת על הביצוע על עריכת ביקורת באתר בנייה ד-2במידה ומונה
3התאמת יסודות וגובה 0.00 אחראי לביצוע השלד 4.1 
4תצהיר אחראי לביצוע השלד אחראי לביצוע השלד 5.1 
5אחראי לביצוע השלד אחראי לביצוע השלד 6.1 
6מסמכים נוספים הנדרשים במידע להיתר, בהיתר או באישור תחילת עבודות

לפני הגשת הבקשה אנא וודא כי יש בידך את כלל המסמכים והאישורים הנדרשים.

הגשת דיווח על שלבי בניה