שימו לב!
- את הטפסים יש להעביר סרוקים בקבצי pdf בלבד, באופן ברור ומלאים במלואם.
- יש להעביר מייל מרוכז אחד עם כל הטפסים יחד שכותרת המייל היא מספר הבקשה להיתר וכתובת הבקשה.
- יש לסרוק כל מסמך/טופס בנפרד, ולשנות את שם הקובץ לאחר הסריקה לכותרת המסמך! אין להעביר מסמכים סרוקים עם שם קוד אוטומטי מהסריקה! מסמכים אלו לא יתקבלו.
- לא תטופל בקשה ללא התנאים לעיל.
- יש למלא את הטפסים ולהגישם למחלקת הפיקוח על הבניה בצרוף האישורים והמסמכים המפורטים בהמשך, חתומים וסרוקים.
- שלמות המסמכים ותקינותם יבדקו ע”י מחלקת הפיקוח.
- בכל שלב, אם נעשו שינויים בזמן הבנייה, יש להודיע על כך למחלקת הפיקוח על הבנייה במייל : omerpikuh@omer.muni.il ולציין מס’ בקשה וכתובת מלאה
- במקרים של החלפת בעלי תפקיד במהלך בנייה – לחץ כאן
טפסים
שם המסמך | מי חותם על המסמך | מס’ סידורי | הערות | |
1 | דיווח אחראי לביקורת על הביצוע על עריכת ביקורת באתר בנייה | אחראי לביקורת על הביצוע | ד-1 | מי שהצהיר בטופס ג-6 |
2 | דיווח אחראי משנה לביקורת על הביצוע על עריכת ביקורת באתר בנייה | ד-2 | במידה ומונה | |
3 | התאמת יסודות וגובה 0.00 | אחראי לביצוע השלד | 4.1 | |
4 | תצהיר אחראי לביצוע השלד | אחראי לביצוע השלד | 5.1 | |
5 | אחראי לביצוע השלד | אחראי לביצוע השלד | 6.1 | |
6 | מסמכים נוספים הנדרשים במידע להיתר, בהיתר או באישור תחילת עבודות |
לפני הגשת הבקשה אנא וודא כי יש בידך את כלל המסמכים והאישורים הנדרשים.